منتدي رسالة المعادي

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
منتدي رسالة المعادي

منتدي متطوعين فرع المعادي - جمعية رسالة للأعمال الخيرية

5 مشترك

ايه اكتر زيارة رحتها مع رسالة المعادى واتبسطت فيها اوووووووووووووووووووى ؟؟؟

Proud of being Muslem

ايه اكتر زيارة رحتها مع رسالة المعادى واتبسطت فيها اوووووووووووووووووووى ؟؟؟ Empty ايه اكتر زيارة رحتها مع رسالة المعادى واتبسطت فيها اوووووووووووووووووووى ؟؟؟

مُساهمة من طرف Proud of being Muslem الأحد مارس 23, 2008 6:47 pm

السلام عليكم يا صحبه الخير Smile

أكيد طبعا انتا لو في زيارات رسالة المعادى لو كنت ولد استحاله متكونش تعرف ايمن رجب وايمن عرابي ومحمود سعيد ..
    ولو كنتى بنت استحاله متكونيش بتموتى في رشا ورباب ونورا وبنااااااااااااات كتييييير (( دايما البنات اكتر من الولاد مش عارفه ليه Very Happy ))

واكيد في زيارات معينه حسيت فيها ان قلبك فعلا سعيييد اوووووووووى وانت راجع منها وانك فعلا رسمت بسمه على وجهه حد أو رضيت الله سبحانه وتعالى

ايه اكتر زيااااااااااارة حسيت فيها بكده ؟؟
    وكانت مع ميين ولفين ؟؟
    وايه اللى خلاك تحس بكدا ؟؟

يالا مستنين مشاركتكم الجمييييييييييييييييله Smile
    semsema
    semsema
    عضو مميز
    عضو مميز

ايه اكتر زيارة رحتها مع رسالة المعادى واتبسطت فيها اوووووووووووووووووووى ؟؟؟ Empty رد: ايه اكتر زيارة رحتها مع رسالة المعادى واتبسطت فيها اوووووووووووووووووووى ؟؟؟

مُساهمة من طرف semsema الثلاثاء أبريل 01, 2008 6:24 pm

ابو الريش
    احلى حاجة فيها ان الفرعين كانوا متعاونين جدا
    mostafa ezz
    رئيس قسم
    رئيس قسم

ايه اكتر زيارة رحتها مع رسالة المعادى واتبسطت فيها اوووووووووووووووووووى ؟؟؟ Empty رد: ايه اكتر زيارة رحتها مع رسالة المعادى واتبسطت فيها اوووووووووووووووووووى ؟؟؟

مُساهمة من طرف mostafa ezz الجمعة أبريل 04, 2008 7:57 pm

هو بصراحه كل الزيارات اللي انا رحتها رغم ان عددها مش كبير لكن كانت مؤثره جدا وحلوه اوي
    اهمها طبعا هي معهد الاورام اللي انا اصلا اول ما اشتركت في رساله من سنتين كانت علشانه
    وتاني حاجه هي كانت زياره لدار مسنين في المعادي الجديده تقريبا اسمها ست الحبايب
    تالت حاجه بقي كانت مستشفي ابو الريش ودي فعلا كانت هايله، انا قعدت فتره كده انا وناس مش كتير اوي كنا بنروح علشان حوار كده فيه ترفيه للاطفال هناك هو ان احنا كنا بناخدهم في مكتبه فوووووووق في الدور التاسع كده علشان نقرا قصص ونلعب
    وبصراحه رشا رينا يكرمها هي اللي سعت في الموضوع ده

على فكره دلوقتي في ابو الريش في الدور التاسع في موظفه بقت مسئوله عن اللي احنا كنا بنعمله ده ، ودي طبعا مبادره من رساله وتغيير في الواقع

حاجه كمان حصلت من ورا ده ان انا كنت راجع من الكليه وسبحان الله الاقي طفل صغير بينادي عليا فبصيت لقيت طفل زي القمر من هناك
    انا طبعا استغربت جدا ان هو افتكرني ، هو الحمد لله كان خرج تقريبا لكن وقتها حسيت فعلا انا انا عملت حاجه وحاجه صح كمان
    يمكن الطفل ده يشفعلى يوم القيامه............يا رب
    Som3a
    Som3a
    مراقب عام
    مراقب عام

مُساهمة من طرف Som3a الأربعاء أبريل 09, 2008 3:49 pm

Rabna Ykrmk W ykrmna Game3an , Ana a7la zeyara belnsbali ro7taha kanet fe yoom el wafa2 ele fat da kona bngeeb akl w nwaza3o 3ala el moseneen fe door w amaken mo5talefa bas kan e7sas aktar mn ra2e3 , bgad mn a7la el anshta ele mawgooda fe Resala
    ramy emad el din
    ramy emad el din
    مراقب عام
    مراقب عام

مُساهمة من طرف ramy emad el din الجمعة أبريل 18, 2008 9:10 am

يا جماعه كل الزيارات كويسه مادام الهدف واحد

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو السبت يوليو 06, 2024 4:12 am